neděle 29. listopadu 2009

next please!

Další obrázek opět s pomocí tuše a tužky, který by měl mít hlubší myšlenku než je na první pohled vidět jsem nakreslil asi tři dny zpět, asi je to slabší než to předchozí, ale prostě jsem musel, když tak hezky prosíte v těch komentech:) Díky za ně!

To, že máš směr neznamená, že máš zmáklou celou cestu.

No a při prohlížení věcí co jsem kdy nakreslil jsem narazil na docela starou věc, kterou jsem načmáral na lavici ve škole asi v půlce minulýho roku... tak jen pro odlehčení (:


5 komentářů:

  1. Pěkný :). Ten Pacman je dobrej :D. "Já to tušil!!! Dinosauři nepošli jen tak!"

    OdpovědětVymazat
  2. This way se mi opravu hodně líbí. Pacman sucks, bo nemám rád ničení věci (tak to je),jinak myšlenka dobrá :) Když jsem to zahlídl a v návaznosti na Bedikkův komentář -> dala by se z toho udělat vtipná hra - poskládat z různých miniher "Dějiny planety Země aneb jak to bylo doopravdy" - vyhynutí dinosaurů, jak začala 1.SV. vynález parostroje, jak jse to se skleníkovým efektem a další důležité milníky v dějinách planety a lidstva.

    OdpovědětVymazat
  3. This way je parádní : ) Minimálně v malém náhledu je to super, ve velkém bych se přidal k bedikkovi a k prohloubení perspektivy - zvláštní že na malém mi to nepřijde, ale na velkém ano.

    PacMan má vtipnej nápad :D

    Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky i Vám oboum, jsem rád že se to líbí:) Snad Tě, Pepi, utěší aspoň to, že po PacManovi a jeho pochoutce už na lavici je jen jemnej obrys, na kterym už není moc poznat co že tam vlastně bylo. Chápu tvůj postoj... Mě se ale právě tohle líbí, že namaluješ cokoliv sebelepšího a ono to časem zmizí, že to není trvanlivý. To se mi třeba líbí na graffitti. Pro mě to není v nějaký výtržnosti, nebo v ničení věcí, je to o tý netrvanlivosti toho co nakreslíš, protože to je na něčem co není k tomu účelu určený.

    OdpovědětVymazat