pondělí 9. listopadu 2009

Ticho před bouří?

Ne tak úplně... Abych to uvedl na pravou míru, mám teď nějaký problémy sám se sebou, když už mě něco baví tak zhruba do tý doby, než to otevřu. Nápady střádám, občas něco načrtnu (zvlášť u té skákačky mám trochu ucelenější představu co vlastně chci) a dokonce jsem i něco namaloval.



Nevím jestli je to zrovna krásný, ale kdybych si myslel, že to je vyloženě ošklivý tak to sem nedávám, žejo (: Je to snad vůbec poprvý (pokud nepočítám rozfoukávání kaňky ve školce) kdy jsem něco namaloval pomocí tuše a tak jsem na to docela pyšnej, protože se to otočilo přesně do tý podoby v jaký jsem to měl v hlavě. Snad se líbí.

5 komentářů:

  1. Líbí se mi to :) Perspektiva se zdá být v pořádku .. možná je u raketky se mi krapet nezdá. Chápu, že asi letí směrem k zemi, ale nezdá se mi to :/.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě je to zajimavej nápad, a zpracování je taky fajn. Líbí se mi to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně paráda. Trocha sebevědomí ;)
    Tuhle kulatou perspektivu já například vůbec nezvládám... no obecně prostorovou představivost trošku postrádám... takže pro mě naprostý skvost...

    Raketa se mi zdá ok, jestli dobře chápu, právě je spuštěná a je v té fázi kdy se teprve otáčí čumákem dolu.

    Ještě taková dotaz, tu tužku si rozmazával prstem?

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, tak díky za komentáře:)) Jsem rád, že se vám to líbí.

    Raketa dělá přesně to co říkáš, Likandro. Nepadá no, právě se natáčí takže nejblíž k pozorovateli je jakoby ten ocas, ale tim že je tam použitá ta perspektiva tak je nejblíž teprve to, kde se raketa začíná zužovat. V podstatě je jakoby ohnutá. Chápu, že se to nemusí moc pozdávat.

    Tužku jsem rozmazal jen na střeše té nejvyšší/největší/nejblíž_čumáku_rakety budovy protože tam bylo moc vidět jak šly tahy tužky a moc se mi to nelíbilo. Jinak myslím nikde, moc se mi to samotnýmu nelíbí, když je ta tužka rozmazaná, z toho už jsem vyrostl, v pátý třídě jsem to dělal furt...

    OdpovědětVymazat