čtvrtek 13. srpna 2009

Hříčka

Jeden z mých projektů je teď to co vidíte na screenshotu. Střílečka viděná z ptačí perspektivy. "Příběh", neboli ta omáčka kolem střílení, se odehrává ve fiktivním africkém městě a dost vychází z filmu Black Hawk Down.

Na screenu vidíte testovací lokaci a současných 6 zbraní. Ten počet je zatím konečný, pokud ještě nepočítám granáty, které přibudou hned jak to budu považovat za důležité. Dále je v plánu vytvoření víceméně chytré AI - s ní už jsem pár pokusů udělal a celkem úspěšných, takže v tom nehledám nějaký větší problém... však on se pak sám ukáže. Hned potom předělání tile setu, aby krom povrchu, který ještě taky hodlám změnit, měly texturu i zdi.

Jinak bedny jsou rozbitné, animace nabíjení zbraní hotové, samotný zbraňový systém je taky hotov + pár efektů, jako třeba vylétávající nábojnice při střelbě, ze zdi se po zásahu sypou kamínky a vylétává prach a z beden třísky, spolu s prkny, pokud je zničíte. Vypadá to však celé tak nevýrazně. Snad se to zlepší až vylepším a doplním ten tile set. O dalším vývoji budu informovat.

3 komentáře:

  1. Líbí, grafika moc ěpkná. Sice trochu nevýrazná, ale neviděl bych to jako chybu. Otázka je, jak to bude přehledné v pohybu, takto mi paňáca dost splývá se zbytkem, ale chápu, že logicky je to tak správně (maskovací uniforma). Každopádně držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Všemu, co se týká Black Hawk Down moc fandim, tudíž i tvojí hře. Vypadá dost dobře ta grafika :) Posnaž se, ať je z toho to Mogadišu cítit. Rozbitý ulice, home-made střelecký vozy, tržiště Bakara apod. :) To už je záležitostí grafiky všechno. Držim palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem psal no. Najít nějakej pořádnej kontrast je pro mě celkem problém, všechno co dělám je tmavý a málo výrazný, hold asi (zlo)zvyk. Každopádně teď jsem pár věci ztmavil a některý zase zesvětlil, tak je to snad to, co to chtělo. Však uvidíte na dalších screenech:)

    OdpovědětVymazat