Jeden z mých projektů je teď to co vidíte na screenshotu. Střílečka viděná z ptačí perspektivy. "Příběh", neboli ta omáčka kolem střílení, se odehrává ve fiktivním africkém městě a dost vychází z filmu Black Hawk Down.
Na screenu vidíte testovací lokaci a současných 6 zbraní. Ten počet je zatím konečný, pokud ještě nepočítám granáty, které přibudou hned jak to budu považovat za důležité. Dále je v plánu vytvoření víceméně chytré AI - s ní už jsem pár pokusů udělal a celkem úspěšných, takže v tom nehledám nějaký větší problém... však on se pak sám ukáže. Hned potom předělání tile setu, aby krom povrchu, který ještě taky hodlám změnit, měly texturu i zdi.
Jinak bedny jsou rozbitné, animace nabíjení zbraní hotové, samotný zbraňový systém je taky hotov + pár efektů, jako třeba vylétávající nábojnice při střelbě, ze zdi se po zásahu sypou kamínky a vylétává prach a z beden třísky, spolu s prkny, pokud je zničíte. Vypadá to však celé tak nevýrazně. Snad se to zlepší až vylepším a doplním ten tile set. O dalším vývoji budu informovat.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Líbí, grafika moc ěpkná. Sice trochu nevýrazná, ale neviděl bych to jako chybu. Otázka je, jak to bude přehledné v pohybu, takto mi paňáca dost splývá se zbytkem, ale chápu, že logicky je to tak správně (maskovací uniforma). Každopádně držím palce.
OdpovědětVymazatVšemu, co se týká Black Hawk Down moc fandim, tudíž i tvojí hře. Vypadá dost dobře ta grafika :) Posnaž se, ať je z toho to Mogadišu cítit. Rozbitý ulice, home-made střelecký vozy, tržiště Bakara apod. :) To už je záležitostí grafiky všechno. Držim palce.
OdpovědětVymazatJak jsem psal no. Najít nějakej pořádnej kontrast je pro mě celkem problém, všechno co dělám je tmavý a málo výrazný, hold asi (zlo)zvyk. Každopádně teď jsem pár věci ztmavil a některý zase zesvětlil, tak je to snad to, co to chtělo. Však uvidíte na dalších screenech:)
OdpovědětVymazat