úterý 25. srpna 2009

Ať žije umělá blbost

Ha! Ani bych nečekal, že to půjde tak rychle, ale už mám hotovou hlavní část umělé "inteligence" do své hry. Tou hlavní částí je, alespoň pro mě, pathfinding, neboli zadání cílové souřadnice objektu, který se pak snaží najít nejlepší cestu k ní. Vše je malinko pročasováno, aby neměli nepřátelé příliš rychlé reakce, což se zase bude měnit podle nastavené obtížnosti hry. Do cest jsou navíc nahodile přidávány další body, které by měl objekt projít, to přidává malinko na realističnosti, protože objekt pak prostě jen nedojde z bodu A do bodu B pomocí jedné rovné linky, která se láme pouze diagonálně. Snad se brzy trošku víc pohnu i v grafické části, abych třeba típnul video a ta AI byla vidět.

2 komentáře:

  1. Držím palec, s AI je vždycky sranda :) Ať už př tvorbě nebo ve hře. Videjko by bylo skvělý, sám se k nějaké ukázce chystám, ale to až po skončení soutěže.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, když mám většinu práce na ní hotovou tak je její lazení radost :))

    OdpovědětVymazat