úterý 22. září 2009

Slibovaný screen


Přináším slibovaný screen ze své chystané hry, logické skákačky. Úroveň na screenu je ryze testovací, proto moc logicky nevypadá. Veškerá logičnost bude spočívat v posouvání bedýnek na udaná místa, jakoby vypínače, které budou odkrývat/zakrývat nové plošinky. Smířen s tím, že jsem nepřišel s ničím originálním jsem se soustředil na příběh, ve kterém budete v podobě hlavního hrdiny hledat svoje životní poslání.

Stále mi nedává spát grafika. Ta na screenu, až na hlavního hrdinu, není úplně finální. Tématicky mám zvolené město a venkov(v nich se totiž děj odehrává a grafika úrovní se prostě čas od času změní), které se i celkově hodí do příběhu, jenže nějak stále nenacházím inspiraci na nové vzory, které by se hodily(zatím přemýšlím pouze nad tím městem), a google s obrázky taky moc nepomohl. Asi se k tomu budu muset zavřít na víc než půl hodinky a ponamáhat mozek i ruce.

4 komentáře:

  1. Tak... je to takové vizuálně chudé... ale upřímně, nevím čím to ozvláštnit... skáče na střechách, tam toho moc k vykouzlení není... jo to kdyby chodil po zemi, tak tam máš hlínu, chodbu v hlíně, kanál, odpadkový koš, lambu, poštovní schránku, hydrant, krabici, vysypaný koš, zdi baráků - vladní budovy, prosklené baráky, mrakodrapy, paneláky - každý vypadá na pozadí jinak... no.. a to jsem určitě s výčtem neskončil... samostatná kapitola by mohl být jen městský park ;) ...

    Každopádně budu držet palce s dokončením, to je nakonec asi nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak je to chudší, barevně takové méně výrazné (to rozhodně není špatně!), ale nemůžu se ubránit dojmu, že se mi to prostě líbí.

    Abych taky přispěl nějak užitečněji: cihly by nemusely být tak dokonalé, mohou být zašedlé, poškrábané, prasklé, očazené, mohou na nich být grafiti (sprejeři vylezou všude), mohou tam být okna ve stěnách, zavřené okenice, za okny se může něco dít (třeba jen dvousnímková "animačka" pro potěchu oka). Na střeše můžou být antény, satelity a jiný šílenosti. Mohou tam být i komíny všemožných druhů, po střechách lozí holubi, kočky, kočky lovící holuby, a všemožná jiná havěť nebo poletující bordel - obligátní létající noviny, barevné opadající listí, přes skrýn přelétnuvší ztracený balónek... dál na pozadí se mohou projevovat všemožné efekty počasí - mlha, déšť, slunce, mráčky, duha...

    Na střechách mohou výt vikýře, arkýře, moderní zimní zahrady, balkóny, terasy... na hranicích střech pak chrliče, okapy, kaskády, střechy mohou být spojené lávkou, může z nich/na ně vést požární schodiště, střecha může být polopropadlá, pobořená, je vidět trámová vazba, mohou být vypadané některé střešní tašky...

    Nad střechy mohou čnít telegrafní/telefonní dráty, lucerny, městské lampy, na kterých se houfuje ptactvo, stejně tak na budovách může být osvětlení - lampy nebo třeba neony.. nemusí být vidět celé.

    Na spoustě střech ústí klimatizace s notoricky známými větráky (hezká možnost na minihru á la pacman ve větracích šachtách) atd. Myslím, že se toho dá vymyslet celkem dost, že i v tomto prostředí "nad" se dá najít kupa věcí.

    Celkově to vypadá zajímavě. Mám rád a mám slabost pro "klasické" a "řemeslně zvládnuté" hry, byť s minimem inovací. Jediné co mě trochu zaráží, tak je "jen" další hrdina ve tvaru koule, se kterým, ač je skvěle zpracován, se nějak nemůžu ztotožnit, ale opět - netvrdím, že je to špatně nebo chyba.

    OdpovědětVymazat
  3. No panečku. Oba jste mi tu vnukli spoustu pěkných nápadů, za ty Vám oběma díky, zvlášť teda Pepíčkovi, kterej se opravdu rozšoupl:))

    Jediná věc, na kterou asi mám reagovat je ten hlavní hrdina... On to totiž není člověk, ani nic člověku podobné. Snad neprozradím mnoho, když řeknu, že je stvořen z kapky vody, ktará se ještě dalším procesem dostala do podoby, jaké je. Navíc to, že se zrovna hodí obyčený emotikon, mi dává mnohem větší možnosti v animacích, kdy se může rúzně nafukovat, při skoku se splácne, výborně se pracuje s těma rukama... Já to vítám. nebaví mě animovat celé pajduláky. Už jsem jich udělal tolik... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Není zač děkovat:) Jsem rád, když ti to pomůže...aspoň v něčem.

    Možná to špatně vyznělo, osobně proti hrdinovi nic nemám a všechny ty důvody ,které jsi zmínil beru ... tak to je. Naanimovat kouli je rozhodně menší dřina, než rozhýbat panáka s rukama, nohama a bouchačkou :)

    Na hru se těším a držím palec.

    OdpovědětVymazat