čtvrtek 17. září 2009

Jak to vypadá

Poslední dobou mě nějak nenapadá co psát, protože když už se mi podaří něco do nějaké hry přidat, nebo upravit, není to nic velkého. V podstatě teď dělám na dvou hrách, u kterých střídám své pole působnosti. Tou jednou je už zde ukázaná top-down sřílečka. Tou druhou je víceméně logická skákačka s podle mě pěkným příběhem, na kterou jsem teď přesunul své "tvůrčí" oko a pro kterou pixeluju tileset a ve škole črtám levely. Učitě se ozvu se screenem, až bude aspoň nějaký ten level kompletně nakreslený. Fajnový zbytek dne přeju.

2 komentáře:

  1. Tak to se určitě ukaž se skrýnem :) Jsem docela zvědavý co to bude :)
    Jinak co psát? No nemusí to být úplně aktuální a jen z herní tvorby, ne? ;) Prostě co tě napadne :)
    Já toho mám u sebe v plánu napsat... jak sem četl tohle a musím doporučit, viděl tamto... a jak musím upozornit na nějakou hru... i když mezi tím samozřejmě kupa herních "konceptů" (no dobře kupa úplně ne :D ), zkrátka piš všechno co se ti válí v kebuli.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tak... koncepty jsou vděčný příspěvky blogů :)

    OdpovědětVymazat