sobota 15. května 2010

Bylo nebylo...

Vpravdě už moc není pro koho psát, ale co se dá dělat, taky bych nechodil na blog na kterém se nic neděje:)
Každopádně jsem ale cítil za občanskou povinost o sobě dát vědět - čili dávám. Důvod mojí neaktivity byl hlavně ten, že se mi prostě ukrutně nechtělo nic nikam psát, což se teď trochu změnilo, protože mám radost:) Radost z toho jak se mi teď hezky daří v osobním životě, jak se mi s kamarádama pěkně hraje(od Vánoc už na kytaru elektrickou!:)) a taky z toho, že se lidem vesměs líbí jak maluju. Rád si kdyžtak přečtu Vaše komentáře i kritiku:


Z hlediska tvorby her jsem se musel podívat pravdě do očí - je pramálo pravděpodobné, že bych někdy něco dokončil a i přes přípravu kterou jsem projektům věnoval ještě než jsem je vlastně začal programovat jsem nebyl schopen je dovést do konce. Sen, že bych nějakou hru vydal mi asi zůstane, ale že si ho splním se vsázet nehodlám, omlouvám se tím všem, kteří se na některou moji připravovanou hru těšili.

4 komentáře:

  1. Stínování není marné, ale anatomicky je to hodně šejdrem.
    Nos, uši asi nemá schválně...
    Každopádně celé torzo je na nohy přilepené nějak podivně. Mám pocit, že by tam měl mít nad trenkami špek, nebo nějaký záhyb nebo něco, ale nic... prostě mi to tam nesedí.
    Prsní svaly jsou jako nakreslené na rovné ploše - málo stínované?.
    Zadní rameno je tak blízko u hlavy, že vypadá jako kdyby měl nějakou vrozenou vadu. (Je min 2x blíž než to přední).
    S prsty na rukou je to celkově horší, ale tam znám jen málo lidí, co s nimi neválčí.
    Každopádně z toho mám při pohledu takový dobrý pocit, pokračuj a určitě se budeš jenom zlepšovat.

    A pokud jde o hry: Základem úspěchu a pokroku je, přiznat si nejen, že na něco mám, ale i to, že na něco nemám. Takže podle mě krok správným směrem.

    OdpovědětVymazat
  2. Firejs: to jsem rad:]

    Likandro: No jsem rad, ze pises.
    Zakladni idea byla, ze to nebude clovek, nybrz android(pekna to vymluva:]). Proto nema usi ani nos, puvodne nemely byt ani ty oci, ale nakonec ten oblicej nevypadal jako oblicej. Tim bych prave obhajil i to, ze neni zadny spek - opravdu jsem na nej myslel, ale pak by prisel problem s tim, ze bych musel nejak usadit ty dvirka pro prehravac a na to bych si netroufl, protoze pochybuju, ze by to pak vypadalo jako dvirka. Proste na co a od ceho by mel android spek, ze? Nicmene beru to, chvilku jsem nad tim laboroval a nakonec jsem tam nejaky ten vystupek naznacil.
    Prsni svaly nejsou nijak prokreslene ani tvarovane prave proto, ze to neni clovek. Stejne jako nema nijak tvarovane klicni kosti ani bradavky koneckoncu nema.
    Rameno ted vidim taky:] Myslim ze kdybych tu caru od prsa protahl vic nahoru tak uz to bude vypadat trochu lip, protoze to rameno ma byt az za nim, coz tim ze jsou vlastne takhle dane do stejne roviny neni rozeznat. A niz je, pravda, o kus - chyba.
    Ruce no, co na to rict... :] Zprasil jsem je co to slo, a lip mi to neslo, asi uz to musim nekde natrenovat.
    Kdyz to po sobe ctu tak bych si dal facku, vsechno mi to pripada jako jedna velka vymluva, ale je to tak. Omlouvam se. A dekuji;]

    OdpovědětVymazat
  3. Klídek simtě : )) Nefackuj se. Chyby děláme všichni, já toho nemám moc co kecat.

    Osobně se tomu vyhýbám tím, že nedělám nic moc reálného a realistického - je to chyba, ale tak snažím se s tím něco dělat, i když ne moc intenzivně.

    Dvířek jsem si popravdě původně ani nevšiml... měl jsem pocit, že drží kazeťák nebo tak něco, ale ne, že je to z jeho břicha :( Takže jsem ani nepochopil obrázek, za to promiň.

    Každopádně se těším na další obrázek.

    OdpovědětVymazat