sobota 11. prosince 2010

Procházím

Trošku to tu zase oživím, aby se neřeklo, že na tom serveru jen zabírám místo. Popravdě maluju jak se dá, v živote se věci mění jak na bežícím pásu a zrovna teď se mám zase docela dobře. Do života se mi pomalu ale jistě vkrádá maturita, kterou si ještě pořádně neuvědomuju, protože mám v hlavě tak říjen/listopad, nicméně to co s tím naši politici vyvádí mě nikdy nenechá na pochybách, že letos maturuju a vlastně ani nevím jak. Jsem z toho tak vycvičenej, že už mi to je vlastně docela jedno, protože jinak bych se z toho zbláznil :]

Pro dnešek tedy jeden pár dní starý obrázek. Poslední dobou nad tímhle dost přemýšlím, i co se sluchu týče a tak... Možnost ukázat jak to asi "vidí".

Bez očí to budou vždycky jen slova...

2 komentáře:

  1. Pěkný nápad, máš tam napsané správné barvy, nebo jsi to jen tak netečkoval?

    OdpovědětVymazat
  2. Podle anglickeho braillova pisma jsou spravne :] Kdyz rozkliknes ten obrazek tak je u toho i link primo na wiki, hodim ho i sem. Diky.

    OdpovědětVymazat