čtvrtek 27. srpna 2009

Změna designu

Když jsem blog zakládal, řikal jsem si: "Mám to jen na to abych tam semtam něco napsal, nebudu se otravovat s předěláváním kódu a tvorbou designu"... Ale nedalo mi to, tak jsem se do toho pustil, pokud by Vám v nejbližších hodinách tady na stránce něco nefungovalo nebo blblo, tak to prostě předělávám, upravuju, mažu:)

edit 0:37 - Tak jsem to dokončil. Snad to nemá žádný mouchy - zkoušeno ve Firefoxu, Opeře a Internet Exploreru. Pokud to někomu hází nějaký šílenosti nechť se hlásí v komentářích. Tam taky očekávám nějaký reakce a kritiku na novej vzhled. Díky;)

6 komentářů:

  1. Celkem povedený. Jediný dvě připomínky bych měl k hlavičce, která není vyloženě špatná, ale nějak mi "neštimuje". A zvýšil bych kontrast u textu/pozadí. Na levném LCDčku mám se čtením trošku problémy. Až na ty dvě maličkosti - líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za názor;) Vidiš no, zase kontrast:/ Text jsem přitmavil a je to lepší. U hlavičky asi vim co Ti "neštimuje". To, že to nemá žádnej ústřední motiv, případně smysl a navíc dost "bílejch" míst. Teď se mi s tim nic moc dělat nechce, protože ani pořádně nevim co. Zvýšil jsem tam kontrast a taky je to hned trošku lepší, snad časem. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky děkuju, čte se mi to opravdu o dost líp ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Design neurazí, jen u té havičky je podle mě v nápisu nejdůležitější SORSY... paradoxně to trochu zaniká, co prostě přetočit napsání? com.blogspot.sorsy
    Myslím, že by to mohlo být dost zajímavý a zároveň by nejvíc bylo vidět právě tvoje "jméno" a ne "com"

    OdpovědětVymazat
  5. Huah:)) Napsat pozpátku mě to nenapadlo, zkoušel jsem to překlopit ale nevypadalo to dobře. Parádní, díky moc, snad nevadí, že jsem tvůj nápad použil.

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec nevadí, však jsem si ho nepsal tak říkajíc do šuplíku :) vypadá to hned příjemněji :) Asi si sajtu přidám do těch pravidelně navštěvovaných, tak koukej psát :)

    OdpovědětVymazat