sobota 5. září 2009

Hříčka podruhé

První věc na kterou narážim hned jak chci psát je, že pro svojí připravovanou hru nemám žádný název. Nad žádným jsem ale ještě neuvažoval, tak to neberu tak tragicky, zatím je uložená jako v00003.gmk přičemž se s každou další větší změnou mění poslední číslo:) To, o čem chci psát je, že jsem konečně dostal do finální podoby jaký-takýs příběh. Z počátku neměl být příběh až tak důležitý, což je vlastně lehké vytušit hned z prvního logu o této hře, ale mezitím jsem přečetl knížku od Marka Bowdena - Black Hawk Down a názor jsem změnil.

Pominu to, že je knížka vážně parádně napsaná a že jsem ji zhltnul za dva dny. Příběh mé hry by měl lehce navazovat na film a začínat kousek před koncem knihy - krátce po tom, co se Rangers a Delta vrátí konečně na základnu a Somálci unesou Mika Duranta - pilota jednoho ze sestřelených Black Hawků a vy se ho, jako člen jednotek Delta, vydáváte osvobodit. To je v krátkosti vše co vám povím. Herního Oscara z toho asi nevytluču, ale co už:)

2 komentáře:

  1. Není to škoda, dávat do hry jakoby "cizí" příběh? Respektive takhle: Nemám nic proti tvoření her podle knih, ale tam je postup většinou obrácený, od příběhu ke zvolení vhodného konceptu. Jenže tady by to mohlo absolutně nekorespondovat a působit jako pěst na oko.
    Třeba to tak nebude, ale dávám to sem jako jiný pohled a důvod k zamyšlení.
    Nicméně se nenechávej odradit.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale on tam nebude ten samý příběh. Asi jsem se blbě vyjádřil. Ten můj příběh nebude tak přesně o osvobození Mika Duranta. Chtěl jsem jen nastínit v jaké situaci se hráč bude nacházet. Spíše půjde o někoho, o koho půjde vládě USA. Nebude to nikdo sestřelený. Koukám, že jsem to opravdu blbě napsal, někdy se moc zamyslím nad tím, jak se z dané věci slovně vymotat a zapomenu napsat to, co mělo být potom co se vymotám:D

    OdpovědětVymazat